Aarhus Rideklub er en af landets største rideklubber, som ligger på det smukke Nationale Hestesportscenter Vilhelmsborg 15 km syd for Aarhus.
Vi har Vilhelmsborg skov i baghaven og ridefaciliteter ud over det sædvanlige.
Herunder tæller en stor terrænbane, fire udendørs dressurbaner, en stor udendørs springbane, en stor showhal, to 20×60-haller og en 20×40-hal.
Du er til enhver tid velkommen til at komme på besøg og få en rundvisning, eller til at kontakte os for at høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig.
Vi nærmer os en travl periode med tre på hinanden følgende stævner fra slutningen af september til starten af oktober. Disse inkluderer et trænings/rideskolestævne, et C-stævne i dressur samt Aarhusmesterskaberne i spring.
For at gøre stævnerne til en succes, har vi brug for hjælp. Over de tre uger har vi brug for omkring 190 hjælpere, hvis alle skal kunne nøjes med at tage en enkelt vagt. Vi har derfor brug for så mange hænder som muligt.
Vi vil gerne fremhæve, at det forventes, at dem der deltager også hjælper. Vi appellerer dog til at løfte i flok, da hjælpen ikke kan dækkes af de deltagende alene.
Ethvert bidrag gør en forskel, om det er en time eller en hel dag.
Man kan skrive sig på hjælperlisterne ved at logge ind på sin profil og følge linket her. Husk at scrolle helt ned i bunden og trykke "bekræft valg" når I har valgt det, I gerne vil hjælpe med.
1. Gå ind på hjælpersiden
2. Hvis du ikke er logget ind, så tryk oppe i menuen og log ind (se skærmbillede)
3. Tryk på "ja" på de opgaver I vil tage
4. Scroll helt ned i bunden og tryk "bekræft valg"
Du kan altid få et overblik over, hvad du har tilmeldt dig via din profil her:
For at anerkende den uvurderlige hjælp ved vores stævner, har vi besluttet at lancere et pointsystem, hvor man optjener point, som senere kan indløses til udvalgte ydelser og produkter i en kommende webshop.
I shoppen vil der være et udvalg, som kan give værdi til alle typer medlemmer, uanset om I er pensionærer, udefrakommende eller deltager i rideskolen. Man tjener point på alle stævner og arrangementer som er åbne for andre klubber.
Optjeningen af point starter allerede fra de kommende stævner i oktober (C-stævnet i dressur og Aarhusmesterskaberne i spring). I vil kunne se jeres point på jeres profiler via hjemmesiden kort efter stævnet. Indløsningen vil blive mulig senere på året, når webshoppen er klar. Vi vil snarest informere jer om de konkrete ydelser og varer, I kan indløse jeres optjente point til.
Vi har desværre i år betalt mere end 100.000 for den samme mængde hø som sidste år. Dette skyldes tørken og den efterfølgende sjaskvåde juli måned, som har sendt høpriserne til himmels. Vi er derfor nødt til at varsle en prisstigning pr 1/10 på:
Vi arbejder i øjeblikket på at få sammenkørt medlemsdatabasen med vores regnskabssystem. Det er et stort arbejde, da vi er mange medlemmer, derfor kan man endnu ikke se sine ydelser, når man logger ind på sin bruger - lige som man heller ikke kan bestille ydelser gennem sit login endnu.
Vi er dog begyndt at sende emails med nyheder gennem systemet, og vi anbefaler derfor - både for Lenes skyld, men også for jeres egen, at man opretter login. Vi vil notificere på email, når der er nye funktioner tilgængelige.
Fakturering foregår derfor som hidtil, og bestilling af ydelser mv. foregår til rette vedkommende via kontaktsiden.
Tak for tålmodigheden.
Den 7/6 2023 holdt vi informationsaften om klubbens nye system Zakobo.
Med overgangen til det nye system skal alle medlemmer have en Zakobo-profil via vores nye hjemmeside (login og oprettelse af bruger findes i menuen).
Til arrangementet grillede vi lidt pølser, og der var mulighed for at stille spørgsmål og få hjælp til at oprette sin profil.
Zakobo bliver blandt andet bliver en platform for alle vores ydelser samt betaling heraf i fremtiden, og informationen ved arrangement er derfor relevant for alle medlemmer - inklusiv ryttere i rideskolen, pensionærer, medlemmer udefra samt passive medlemmer.